EUROKOS EUROKOSMINIS grožio kalendorius

 

Taip pat norėčiau aptarti ir Eurokos Eurokosminį grožio kalendorių. Mano nuomone jis šias metais labai geras. Manau buvo atidžiai rinkta, kad nesikartotų praėtų metų priemonės, kad žmonės atrastų mažiau žinomus brendus, ar priemones iš žinomų brendų, kurios buvo mažiau pirktos, todėl mažiau atrastos. Man labai, labai patiko šis kalendorius, daug ką aš jau išnaudojau, viską pabandžiau, kai ką atsidėjau kelionėms, nes vežtis mini dydžio pakuotes yra labai patogu. 



SO...? BARCELONA BABE kūno dulksna, 50 ml


SUKIN balansuojamasis šampūnas, 50 ml

Kalendoriuje buvo mini dydis, todėl jau spėjau jį pabaigti. Labai patiko, jau dairausi ką dar išbandyti iš Sukin. 


DR.PAWPAW ORIGINAL lūpų ir odos balzamas, 10 ml

Šiuos turiu du. Vieną gavau pirkdama Eurokos, kitą radau šiame kalendoriuje. Šiaip jis labai neblogas, gerai drėkina ir minkština lūpas, bet nėra lipnus ar kartus.




DAILY-FUNCTIONAL CHARCOAL muilas - kempinė, 40 g

Tai bene vienintelė priemonė iš VISŲ kalendorių, kurios nebandžiau, nes žadu padovanoti. Mano oda visiškai be spuogų, todėl nemanau, kad man jos reikia.


BELLAPIERRE PURPLE STORN akių šešėlių paletė 4,8 g


Labai apsidžiaugiau kalendoriuje radusi net keturių šešėlių paletę, o ir brendas neblogas. Jau išbandžiau ir galiu pasakyti, kad šešėliai faini: minkšti, su jais lengva dirbti.




KOKIE BROW SCULPT antakių modeliavimo pudra, 0,7 g

Toks įdomesnys dalykas, antakių modeliaimo pudra. Labai patinka, pigmentuota, gerai išsilaiko. Tik aplikatorius kiek keistokas, reikia įgūdimo su juo dirbti...



WELLNESS CALM dušo skystis, 125 ml


Čia ne dušo skystis, o vionios. Labai patinka, nes gerai putoja ir skaniai kvepia. Taip pat norėsiu pasižvalgyti, ką daugiau kuria šis brendas.




NACOMI FIXIT UP NIACINAMIDE 15% veido serumas, 15 ml



Jei tikėti aprašymu, jame yra net 15 procentų niacinamido! Pats serumas man patinka, naudoju...


JONZAC REHYDRATE DERMO valomoji želė, 30 ml


Jonzac brendą jau truputį pažįstų iš praeitų metų kalendoriaus. Ir man patiko visi produktai, kuriuos naudojau. Bandžiau ir šį prausiklį, patiko, bet pasilikau kokiai kelionei, nes kiekis pats tas :)



JONZAC REHYDRATE LIGHT MOISTURIZING kremas, 10 ml


Šio dar nebandžiau, pasilikau kelionėms.


ALKMENE MY TEA TREE OIL 3 IN 1 veido valiklis - šveitiklis - kaukė, 20 ml

Alkmene brendras yra labai neblogas, už pakankamai nedideles kainas galime gauti geras priemones mišriai odai. Išbandysiu metų eigoje.


PARISIENNE EVELON IDRATANTE rankų kremas, 40 ml

O čia yra mano atradimas. Jau beveik sunaudojau, labai gerai atstato odą, net jei ji sutrūkinėjusi. Nieko keisto, nes sudėtyje antru numeriu eina glicerinas! Aišku, sekančios sudėtinės dalys jau nekažką, bet šiaip kremas tikrai atlieka savo funkciją.


MONTAGNE JEUNESSE 7TH HEAVEN ARGAN OIL plaukų kaukė, 25 ml

O čia labai labai gera plaukų kaukė. Mano plaukai yra du kartus šviesinti, antrą kartą jie buvo labai besiveliantys ir praradę švelnumą. Tereikėjo panaudoti šią kaukę ir jie atsistatė. Tikrai labai gera kaukė, nusipirksiu daugiau.


BATISTE sausasis šampūnas, 50 ml

Sauso šampūno aš nenaudoju iš esmės. O kam, juk kas dieną plaunu galvą. Bet turėti atsargoje nepakenks, tuo labiau minį dydį, kurį galėsiu pasiimti į keliones.


VANDINI MOISTURIZING 3 STEPS veido želė, kaukė ir serumas, (4 ml, 6 ml, 2 ml)

Vandini ženklas man žinomas labai gerai, bet ne veidui skirtoms priemonėms, todėl bus įdomu išbandyti.


WOMEN SECRET ROUGE SEDUCTION parfumuotas moterų vanduo, 10 ml

Žinoma, mini dydis. Nelabai man patinka šio brendo kvapieji vandenys, dažniausiai atiduodu mamai.


WET N WILD LOVE HIGH SHINE BRILLANCE lūpų dažai, 3,3 g

Labai gražiai atrodanti pakuotė. Dar nebandžiau, bet suprantu, kad čia labiau tintas, ne lūpų dažai. Bus įdomu išbandyti.


NAM VOLUME LOVER blakstienų tušas, 12 g

Nam brendas yra gan naujas LT rinkoje, dar nieko nebuvau iš jo bandžiusi, todėl apsidžiaugiau radusi blakstienų tušą. Ir jis labai nustebino! Labai gerai užgriebia kiekvieną blakstieną, pariečia ir atskiria. Laikosi visą dieną.


CATRICE ANTI REDNESS veido pagrindas, 30 ml

Čia ne pagrindas, o bazė skirta naudoti prieš makiažo pagrindą. Atnaujinta pakuotė, ir paskystinta konsistencija. Šiaip kaip priemonė man patinka, bet reikia ilgai palaukti kol susigers, kitaip atrodo jog makiažo pagrindas šiuožinėja veido oda lyg čiuožykloje :D




CATRICE SHINE BRIGHT CARROT veido aliejus, 30 ml

Žiema veido oda linkusi dehidratuoti, todėl būtinai išmėginsiu ir šį veido aliejų.



ESSENCE PURE NUDE švytėjimo veidui suteikianti paletė, 30 g

Labai apsidžiaugiau kalendoriuje radusi dinelę Essence veido paletę. Džiaugiausi iki tol, kol supratau, kad spalvos nelabai tinka šviesiaodėms. Tai naudosiu nebent kaip šešėlius.



CATRICE NATURAL TAN savaiminio įdegio serumas veidui, 30ml

Nelabai aš  naudoju tuos veido įdegio serumus, todėl šis greičiausiai dulkės stalčiuje.


BABY FACE veido tonikas, 80 ml

Niekaip, niekaip aš neprisiruošiu naudoti veido tonikus. Stovi tie tonikai pas mane, kol nepasibaigia galiojimo laikas. Jaučiu, kad ir šio bus tokia dalia :D


OHLALA MENTHE FRAICHE dantų pasta, 15 ml

Jau seniai norėjau pabandyti Ohlala dantų pastas. O čia vėl, kelioninis dydis. Bus kelionėms. 

Štai toks buvo Eurokos advento kalendorius. Aš vertinu labai labai gerai ir linkiu Eurokos kolektyvui ir toliau kurti tokius kalendorius. O gal sukursite kokį vasaros rinkinį? :)

Rašyti komentarą

0 Komentarai