ONCE kvepalai moterims ETHERIA by Viktorija Siegel EDP Intense, 100 ml




Būna, pasitaiko, kad prisiperku nesamonių. Seniai sakiau, kad ne nišinių kvepalų aš nebepirksiu. Bet štai vieną dieną kažką pirkau iš Siegel parduotuvės, ir siuntinyje buvo kortelė pakvėpinta naujuoju ETHERIA kvapu. Man tiap patiko, kad kitą dieną lėkiau juos pirkti.



ONCE Etheria by Viktorija Siegel – TYRUMAS. Šis aromatas yra ryžtingas, žavus ir kartu paslaptingas. Šis kvapas priklauso dviem kvapų šeimoms: gėlių ir rytietiškajai. Tai šiam kvapui suteikia turtingą ir intensyvią struktūrą, ryškią ir stiprią emociją.

ONCE Etheria by Viktorija Siegel suteikia gyvybingumą ir saldų grynumą, viename kvape apliejančiame galinga ir paslaptinga elegancija. Kvapas žengia į priekį savo didingais akordais, sužadinančiais visus jūsų pojūčius.

Ethe + Ria : Etheria yra grynumas, skaidrumas, tobulumas, kuris laimi  savo nekūniška, bet dvasine forma.

Ethereal – yra tyras, nepriekaištingas ir skaidrus; Viktoria – pergalės prieš blogį personifikacija. Kartu Ethereal ir Victoria sukuria Etheria: gyvą ir ryžtingą, žavingą ir paslaptingą, galingą ir ryškų aromatą.

Viršutinės natos – mandarinai, bergamotė, juodieji serbentai, Nashi kriaušė.
Vidurinės natos – turkiška rožė, gardenija, smilkalai, oud.
Bazinės natos – vanilė, tonka pupelės, ambra, muskusas.
ONCE perfume kvepalų idėja – papasakoti Jūsų istoriją.
Keliais kvepalų lašais galite išreikšti kiekvieną prisiminimą, kiekvieną emociją, kiekvieną savo asmenybei būdingą bruožą. Kiekviena kompozicija yra išskirtinis, originalus, unikalus kvapas!

Kiekvienas aromatas sukurtas taip, kad papasakotų konkrečias emocijas: meilę, džiaugsmą, drąsą, troškimą, jaudulį, jausmingumą, prisiminimą, pasitikėjimą ir staigmeną. Per novatorišką ir originalų kvapų derinį, galite praturtinti savo dienas stipriomis, tikromis ir neįveikiamomis emocijomis.

ONCE perfume kvepalai – visiška naujiena Lietuvoje, kurią galite įsigyti tik pas mus. Tai ilgai išliekantys kvapai: Etheria, Explosea, Pherody, Lipsens, Hotis, Handfidance, Lorev, Desight, Josy, Exiro, Courield, Braries. Kvepalai supakuoti į prabangias dėžutes, tad puikiai tiks kaip dovana Jūsų mylimam žmogui!

Pagaminta Italijoje.




Pradėsiu nuo to, kad tai antrieji mano turimi Once kvepalai. Pirmus, Lorev kvepalus atsiuntė Siegel dovanų. Aš juos esu apžvelgusi ir jie man dar vis patinka, net nemažai jau nupurškusi. Todėl net nesubejojau jog patiks ir šie. 

Šiaip man patinka, kad kvepalai parduodami gražioje, dovanai tinkamoje dėžutėje, kuias aš saugau ir susidedu kokias nors šmutkes. Buteliukas – nieko prašmatnaus, bet tamsi jo spalva apsaugo kvepalus nuo antkstesnio galiojimo pasibaigimo. 

Aromato viršutinės natos man labai patinka, mango kvapą parfumerijoje labai mėgstų. Bet štai prieš pirkdama aš nepažiūrėjau, kad vidurinėse natose yra oud aromatas. Ir aš tas vidurines natas pradedu gan greitai jausti. Praėjus kokiai valandai nuo pasipurškimo.

Ne ne ir dar kartą ne, aromatą perleisiu mamai, ji labai mėgsta oud kvapą, bet tikiuosi, kad prie manęs nesipurkš. 

Rašyti komentarą

0 Komentarai