ROOMOI namų kvapų difuzoriaus ir purškiamo kvapo rinkinys CHERRY BLOSSOM 200ml + 100 ml

 


Ne ką mažiau nei kvepalus aš mėgstų namų kvapus. Tačiau dauguma jų mane erzina, smilkalų aš iš vis nepernešu, o pigių kvapų namams smirdančių odekolonu tiesiog nekenčiu. Bet jau seniai norėjau išbandyti Siegel platinamus ROOMOI namų kvapus. Man nuskilo, kai pirkau rinkinį buvo 1+1 akcija ir aš nusipirkau net du rinkinius. Ir neįtikėtina, bet abu kvapai man vis dar patinka. Ko gero būsiu atradusi savo namų kvapus!


ROOMOI namų kvapų difuzoriaus ir purškiamo kvapo rinkinys CHERRY BLOSSOM supakuotas į prabangią dėžutę, tad puikiai tiks kaip dovana Jūsų mylimam žmogui! Subtilus ir turtingas kvapas, pasiruošęs apsvaigti jus nuostabiu vyšnių kvapu.


Mišinys su gėlių, uogų ir vaisių natomis sukuria saldų akordą. Cherry Blossom suteikia puikų aromatą, kurį galima dovanoti tiems, kurie mėgsta šiltas, ryškias, gėlines ir vaisines natas. Namų kvapas išpilstytas į keramikines, prabangias talpas, kurios tiks bet kuriame interjere ir papuoš jūsų namus ne tik kvapu, bet ir savo išvaizda. Kartu su namų kvapu, dovanų gausite ir ROOMOI ekologiškas namų kvapų lazdeles.


 


ROOMOI namų kvapų difuzoriaus ir purškiamo kvapo rinkinys CHERRY BLOSSOM:

Viršutinės natos: vyšnių žiedai

Vidurinės natos: Tonka pupelės, gvazdikėliai

Bazinės natos: sandalmedis, vanilė, ambra


Apžvalga


Man labai patinka buteliukas. Matinio juodo stiklo kvadratinis buteliukas atrodo solidžiai. Pirkau mažesnės talpos, nes kol nepersikraustėme namie tokiems reikalams neturiu per daug vietos. Tai šis buteliukas puikiai įsipaišė į vonios interjerą. 

Man patinka ir rinkinio pakuotė. Jei susiruošite rinkinį pirkti dovanų, tikrai bus negėda padovanoti, nes dėžutės labai gražios.

Bet visų svarbiausia yra kvapas. Siegel sako, kad jis panašus į žymiųjų kvepalų Tom Ford Lost Cheri aromatą. Žemiau įkeliu Tom ford natas ir tikrai yra panašumų. Pats kvapas man labai patinka, saldus, bet ne per daug, užuodžiu vyšnias ir vanilę, jokių nemėgiamų akordų. 

Rinkinyje yra dvi priemonės: difuzorius su pagaliukais ir purškiklis. Tai be to, kad ant spintelės stovės difuzorius jūs galėsite išpurkšti vyšnių kvapu užuolaidas, kilimus ar dar ką sugalvosite.

Tikrai džiaugiuosi įsigijusi savo nuo šiol mėgstamiausią namų kvapą.




TOM FORD

Lost Cherry



Viršutinės natos Vyšnia, Migdolai, Migdolas, Likeris

Vidurinės natos Vyšnia, Slyva, Turkiška rožė, Arabinis jazminaitis

Žemutinės natos Kvapioji tongapupė (tonka bean), Vanilė, Peru balzamas, Benzoinas, Cinamonas, Sandalmedis, Gvazdikėliai, Kedras, Pačiuliai, Tikrasis pačiulis, Vetiverija, Kvapusis auksabarzdis.



Rašyti komentarą

0 Komentarai