AVON Moteriškas kvapusis vanduo „HERSTORY“*


Sveiki. Kaip laikotės? Iš pradžių skaičiau kiekvieną žinutę ir kiekvieną naujieną, bet dabar jau stengiuosi atsiriboti nuo to viso srauto. Nes jau rimtai darosi blogą. Stengiuosi šioje situacijoje įžvelgti gerus dalykus. Tarkim? Tarkim mums nebereikia taip anksti keltis (jei dirbate iš namų). Mums nebereikia matyti tų žmonių, kurių gal būt nenorėtumėm matyti, bet tenkdavo matyti kas dieną (kiekvienas savo rate tokių turime). Dabar galime skirti laiko hobiams, susitvarkyti spintas, knygų lentynas ir kitus namų užkaborius. Ačiū Dievui, kad dabar šalta, ir visiems yra paprasčiau sedėti namie ir laikytis karantino. Aš sedėsiu, kad ir kiek riekės, man svarbiausia, kad nesirgtumėme. Nei kaimybė Onutė, nei pusseserė Vilma nei nepažįstami žmonės. O bloge stengiuosi kalbėti tik apie malonius dalykus, noriu, kad čia būtų vieta, kur atėję nerastumėte jokių blogų žinių. 

Šią savaitę mane pasiekė nemažai siuntinių, vienas iš jų buvo AVON. Nuostabu tęsti bendradarbiavimą, nes ką jau ką, bet AVON aš mėgstų. Būna, kas pasiteisina, kas ne, bet tai normalu, o štai kvepalai pasiteisina visuomet. Tą dieną kai juos gavau ko gero geresnės staigmenos būti negalėjo. Jei galvojate kaip pradžiuginti mamą, draugę ar kitą artimą, kvepalai tam tikrai tiks! Tuo labiau, kad AVON kvepalai tikrai nekainuoja daug, bet pasižymi neblogu išsilaikymu ir žaviomis natoms, bet apie viską iš eilės.




„Herstory“ aromatas skirtas ugningoms moterims, kurios siekia savo svajonių.

• Kategorija: kasdienai arba vakarui
• Pagrindinės natos: rožinis pipiras, irisas, pačiulis

Būk savo istorijos autorė, kurk ją savo stiliumi ir įkvėpk kitas moteris! Su naujuoju AVON aromatu skleisi pasitikėjimo savimi aurą kad ir kur beeitum. Rožinių pipirų aistra, vilkdalgio žiedų drąsa bei rafinuotumas ir ryški pačiulio esybė įkvėps patirti tai, kas seniai brandinta.

Įkvėpimas

Kuriant šį aromatą norėjome užfiksuoti įkvėpimo aurą, kuri padrąsintų moteris siekti savo tikslų ir svajonių, kurti savo gyvenimo istoriją


  


Kiekviena moteris turi savo istorija. Kiekvienai istorijai reikalingas kvapas. Her story buteliukas man primena akmens formą, jis nuožulnus ir nesimetriškas. O dar tas rausvas purkštuko elementas! Labai žavus sprendimas. Viskas paprasta, bet ne prasta, būtent tiek kiek reikia. Kartu gavau ir užrašų knygelę, kurią jau pradėjau pildyti savo skečais.

Pats kvapas labai neįprastas, nesaldus ir ne tipinis. Nėra iš lengvųjų, bet nėra ir per sunkus kas dienai, taip pat tinka vakarui. Nors sode ir auginame irisus, bet Dievaži, nenumanau koks jų kvapas! Tai nėra stipriai ar skanai skvepiančios gėlės, o mėlynųjų irisų žiedlapiai dar ir dažo. Aš čia įžvelgiu aliuziją į raudoną purkštuko dalį, bet ko gero mano vaizduotė jau įsisiūbavo.

Kaip ten bebūtų, mane kvapas sugrąžina į vasarą, vasaros vakarus sode sėdint irisų apsuptyje. Beje, pačiulo nata yra ir YSL Mon Paris aromate, todėl man jie tokie panašūs!

Her Story aromatas laikosi gerą pusdienį, o vakare aš dar užuodžiu paskutinę natą. Man patinka, kad tia nėra įkyrus ir stiprus kvapas, tai tiesiog malonus uoslei aromatas primenantis vasaros vakarus ir gerus laikus. Ar nenorėtumėte jo užuosti ir bent prisiminimais į juos sugįžti? :)

Kur įsigyti?

https://www.avon.lt/productdetail/85103/moteriskas-kvapusis-vanduo-herstory?cb=-2135980069

Kaina: 12,99 €.

*PR produktas atsiųstas testavimui.

#dovana, #reklama.

Rašyti komentarą

0 Komentarai