Lookfantastic grožio dėžutė kovas

 

Sveiki. Su švente! Šiandien diena praėjo puikiai, visur iškabintos vėliavos nuteikė džiugiai, o neseniai gavau tiek daug naujienų, kad negaliu nesidžiaugti! Ir dar, dalis naujienų keliauja pas mane. Tiesą sakant aš ilgą laiką sirgau, o dabar jaučiuosi jau daug geriau ir labai norėčiau taip jaustis visuomet. Taip pat po truputi ieškau darbo. Ilgą laiką turėjau daug užsakymų, bet jau noriu darbo, bet ne bet kokio. Todėl ir paieškos kiek užtruko, nes šį kartą žinau ko noriu ir nenoriu eiti belekur. Tai, ką parašau čia turi kažkokią magišką galią ir ima ir išsipildo, todėl ir rašau jog noriu gero darbo. Tokio, į kurį aš žigiuočiau su džiaugsmu, kur mielai dirbčiau viršvalandžius. O šiandien aš noriu papasakoti apie Lookfantastic grožio dėžutę kuri nei patiko nei nepatiko.




Brustworks antakių šepetėlis yra ko gero geriausias dalykas kurį radau dėžutėje. Man patinka šios firmos šepetėliai, todėl tikiu, kad ir šis bus geras.


Lotti London firmos pravedimas 4.95 svarai . Juodas. Again. Man kažkaip atrodo, kad jau užteks tų pieštukų :( o štai dar vienas rastas dėžutėje. Nelabai nudžiugau.

Wonder worker Bloom and blossom 9.60 svaro daugiafunkcinė priemonė. Šis kremas iš tų, kur pasitepus pakeičia konsistenciją ir tampa aliejumi. Dabar mano rankų oda labai sausa ir aš jį naudoju ir rankų odai. Šiaip patinka, tik sudėtis ne stebuklas.

Coconut Water Cream (9.6g) veido kremas. Labai daug tų veido kremų. O šis toks mažas, kad vargu ar galėsiu suprasti ar jis veiksmingas. 


Polar veido kaukė. 9.6 svaro. Vėl veido kaukė. O juk mūsų veido odos visų skirtingos. Nežinau, man nelabai patinka.

Ahava dead sea muilas kūnui 8.49 svarai. Keistas dalykas, tiesą sakant kūnui jo net nebandžiau, o sėkmingai su juo plaunu šepetėlius. Skaniai kvepia.


Christophe Robin Regenerating Mask with Rare Prickly Pear Seed Oil . Vėl veido kaukė. Ir labai nervina, kad neina surasti kai kurių priemonių kainų. Ši atrodo brangi. Bet manęs tas kalnas veido kaukių nebedžiugina, kaip ir pieštukai. Todėl tikiuosi, kad sekanti dėžutė bus geresnė. Arba jau išsisėmiau ir metas atsisakyti prenumeratos.

Rašyti komentarą

0 Komentarai