Mano dekoratyvinė kosmetika 2024 metų vasara

 


Kaip keista vėl atvesti tinklaraščio langą. Turiu labai daug naujos kosmetikos, prietaisų, kvepalų ir tt., bet tingisi fotografuoti, kelti ir dar rašyti. Sunku patikėti, kad kažkada tai dariau vos ne kas dieną. Šiandien parodysiu, ką naudoju tomis dienomis kai dažausi, nes ir dažytis aš labai tingiu. Dirbu dažniausiai iš namų, taigi tokio poreikio dažniausiai nematau. Veido odos būklė yra labai gera, stiprių maskuojančių priemonių nereikia. Parodysiu porą dalykų, kuriuos parsivežiau iš Maldyvų. Kylie lūpų dažų ir pieštuko rinkinį nusipirkau Londono oro uosto duty free. Vienas dalykas iš Primark., Na, akivaizdu, kad buvo pakeliauta :)


Šią šešėlių paletę pamačiau bimbinėdama Douglas, labai patinko pigmentacija ir šešėlių tekstūra. Šešėliai iš tiesu labai geri.




Šį YSL bronzantą nusipirkau tik po jo išleidimo. Sunku buvo išsirinkti spalvą, nes viena man buvo per šviesi, o jau sekantis numeris - per tamsus. Pirkau šviesenę, na bent jau nepadauginsiu.




Žiema aš buvau makijažo pamokoje sau ir po jos pradėjau naudoti dviejų tipų maskuoklius paakiams. Šią kreminių maskuoklių paletę pirkau Maldyvuose, kainavo nedaug, bet labai patinka.


Šią pudrą taip pat radau Maldyvuose. Šiaip labai gerai maskuoja, padaro veidą matinį, bet man truputi per geltona spalva. Naudosiu vasara, o žiema grįšiu prie Gyvanchy pudros.

Rašyti komentarą

0 Komentarai