NYX PROFESSIONAL MAKEUP (blogerių mainai) daug įvairių priemonių

 


Sveiki. Vakar turėjau nemažą išgąstį. Norėjau nuįmti tą sakinį, kuris yra blogo pabaigoje, kad padaryta Blogger. Aišku man nesigavo, nes pas mane kodas lietuviškas! Ne tik, kad nesigavo, kai norėjau rašyti šį įrašą, atsidariau ir apakau, prieš mano akis – html kodas, ne nuotraukos. Spaudi peržiūrą, tada jau nuotraukas rodo. Peržiūrėjau tutorialą iš naujo, pagrąžinti nepavyko. Aišku reikėjo ramiai pasižiūrėti, bet išgąstis padarė savo. Gerai, kad turiu vyrą programuotoją, kuris išgelbėjo situaciją. Tererikėjo paspausti vieną mygtuką :D Kaip visada...
O šiandien noriu parengti ilgą įrašą net apie kelias priemones iš Nyx. Vasara su blogere Dovile apsikeitėme kosmetika. Aš jai pridėjau įvairios, dar įdėjau visokių arbatų ir panašiai. Ji man įdėjo krūvą Nyx priemonių. Džiaugiausi kaip mažas vaiakas, jaučiu pareigą aprašyti. Jei jau pradėjau apie NYX tai tęskime, bus NYXO savaitė.

Bare With Me Concealer Serum

Maskuojamoji priemonė


Maskuokite ir drėkinkite savo odą su mūsų pirmuoju Bare With Me Concealer Serum maskuokliu.
Mėgaukis 24 valandas išliekančiu odos drėkinimu ir paslėptais odos trūkumais.
Sudėtyje yra odą puoselėjančių ingredientų, tokių kaip žiūryčiai, cica ir žalioji arbata.
100 % veganiška formulė veidui ir kūnui.
 

Talpa: 9.6 ml

APRAŠYMAS


NYX kosmetika mes apsikeitėme su blogere Dovile (INFLUX), viena iš gautų iš jos priemonių buvo šis maskuoklis. Labai nudžiugau, nes parduotuvėje savo atspalvio neradau, būčiau tikrai įsigijusi. Jis yra net 8 atspalvių, manasis – pats šviesiausias, (spalva - fair), labai gerai maskuoja paakius, naudoju jį viejot akių šešėlio pagrindo, jo tekstūra yra nei per sunki nei per lengva paakiams, nors gal labai tamsių ir neužmaskuotų. Lengvai pasiskirsto, nesubėga per visą dieną.

Man patinka pakuotė, kad su dozatoriumi ala pompa. Bet maskuoklis yra gan skystas ir kadangi man jis labai patinka, aš ji taupau. Nėra skalsus ir greit eina į pabaigą.

Tačiau man labai patinka, gaila, kad mes visos lietuvės (na, dauguma) blyškiaveidės ir šviesiausius atspalvius tiesiog labai greit išperka. Tikrai, priemonė verta savo kainos ir apie tokią kokybę aš galvoju, kai turiu omeny NYX brendą.


NYX PROFESSIONAL MAKEUP

Pride Ultimate Eye Paint Limited Edition

Akių ir kūno dažai

Visų tipų odai

Riboto leidimo matiniai Pride Ultimate Eye Paint akių ir kūno dažai. Nuostabių spalvų. Stipriai pigmentuoti, spalvoti ir matiniai dažai. Dažykite akis, veidą, kūną – leiskite pasireikšti savo vaizduotei. Juos galite naudoti atskirai arba kaip akių šešėlių bazę. Greitas ir lengvas naudojimas vienu teptuko brūkštelėjimu. Įkvėpti LGBTQIA+ vėliavos spalvų.

APRAŠYMAS


Tai kūno arba akių dažai tūbelėje. Konsistencija nėra labai skysta. Net tirštesnė už prieš tai aprašyto maskuoklio. Gaila, nes spalvą Rule Breaker (iš kairės į dešinę, trečias), būtų labai tinkama naudoti ir kaip lūpų dažus ir kaip skaistalus. Tačiau jie per tiršti, sunkiai sklaidosi, reikia „statyti“ po truputi, tas užknisa ir nesinori terliotis. Aš nesupratau, kodėl Dovilė man perleido net tris šių dažų spalvas, dėl geltonos ypač džiaugiuosi, nes pigmentuotą geltoną šešėlį makiažo priemonių pasaulyje surasti yra labai sunku. Ir taip, aš žinau, kad galima naudoti baltą pieštuką, o tada šešėlį, bet ar aš noriu taip knistis? Tikrai ne, tai vat, šie dažai puiki išeitis, jie labai pigmentuoti, pradinukui net PER labai. Bus sunku išsklaidyti, jei užvarysite per daug, net akrilas ant drobės lengviau sklaidosi nei šie dažai ant odos.

Bet šiap vertinu neblogai ir kai bus sekantis helovinas aš jau žinosiu kur šiuos dažus panaudoti. Puiku, nes jau turiu kosmetineje: baltą, elektrik, geltoną ir plytinę spalvas. Sakyčiau visas arsenalas, ačiū Dovilei :)

https://www.douglas.lt/katalogas/nyx-professional-makeup-pride-ultimate-eye-paint/?item=72322

 


NYX PROFESSIONAL MAKEUP

Bare With Me Hydrating Jelly Primer

Drėkinamoji makiažo bazė


Mūsų naujoji Bare With Me drėkinamoji gelinė makiažo bazė drėkina veido odą ir paslepia poras, sukurdama lengvą švytėjimo efektą. Šis vandens pagrindo produktas leis lengvai bei tolygiai padengti makiažo pagrindą. Nepatikėsite, bet unikali želės tekstūros bazė, nesvarbu kiek jos kabintumėte, grįš atgal į indelį!


Talpa: 40g

APRAŠYMAS

Šią bazę pirkau aš pati, nes mėgstu NYX bazes, jos manęs nenuvilia, taip pat ir ši yra labai gera. Tik mane kiek užknisa, kad reikia atsukinėti dangtelį ir kabinti pirštais, arba ieškoti mentelės, Dieve, kam tiek vargo :D Kabinu pirštais, ir dedu ant veido, konsistencija kaip drebučio, tada skirstau. Man patinka, kad ji suteikia lipnumo efektą, palauki kol nudžiūna ir tuomet aplikuoji makiažą. Makiažas taip lengviau prikimba ir ilgiau laikosi. Keista tai, kad bazė net paėmus iš jos dalį sugula taip kaip nuotraukoje. 

Man patinka, kad ji neturi kvapo, lengva išsklaidyti, prailgina makiažo laikymąsį, drėkina odą, iš esmės tikrai geras ir kokybiškas NYX produktas. Mielai pirkčiau antrą kartą. Be to ir skalsus.


NYX PROFESSIONAL MAKEUP
Plump Right Back Plumping Serum + Primer
Makiažo bazė - serumas

NYX pirmoji putlinamoji makiažo bazė - serumas, užtikrinantis makiažo išsilaikymą visą dieną ir putlios odos įvaizdį. Serumas iš karto sudrėkina odą, padeda didinti odos elastingumą ir sustiprinti putlios odos įvaizdį. Makiažo bazės-serumo tekstūra yra itin lengva, todėl neapsunkina odos.


APRAŠYMAS

Šią priemonę irgi pirkau pati. Kaip jau rašiau, aš pasitikiu NYX kai kalbama apie bazes, todėl drąsiai atidariau piniginę. Iš esmės tai patobulintas „Bare with me varijantas“, nes turi pompą ir nebereikia žaisti. Patinka, naudoju, gan skalsi. Apie šią priemonę jau rašė Dovilė, kai apsikeitėme straipsniais, nematau reikalo kartotis, nes visiškai pritariu jos nuomonei :)  Dovilės įrašas: http://ilovemanythings.blogspot.com/2022/12/nyx-plump-right-back-makiazo-baze-kuri.html.

NYX PROFESSIONAL MAKEUP

Thick It. Stick It! Brow Gel

Antakių tušas


Veganiškas, 16 valandų išliekantis, tankinantis antakių tušas su augalinės kilmės pluoštais. 

Suteikia apimties, itin pigmentuoti atspalviai. 

Galima sluoksniuoti. Nuspręsk, kokios apimties nori tu!

Lengva naudoti, patogus aplikatorius.

Itin tankūs antakiai per kelias sekundes! Nenutrupa, nebyra ir nenusitrina. 

Talpa: 7 ml


APRAŠYMAS


Aš jau senstu, nebe atsimenu kiek šių tušų gavau iš Dovilės, kurį pirkau pati :D O jei rimtai, aš pirkau spalvą Auburn, iš Dovilės gavau dar dvi. Nesuprantu, kodėl pasirinkau tokią ryžą , visiškai sau netinkančią priemonę? Kiek pamenu, parduotuvėje buvo tikrai skurdus pasirinkimas, ir pagalvojau, kad sueis :D Kaip suprantate, spalva man visai netiko. Ir apskritai, man šie tušai atrodo per mažai pigmentuoti, tos mikro dalelės visai nereikalingos. 

Tokios priemonės yra skirtos moterims ir merginoms, kurių antakiai yra vešlūs, ryškūs, o kai pas mane permatomi, daug plaukelių trūksta ir aš tiesiog svajoju apie permanentinį makiažą, ši priemonė visiškai nepasiteisino. Šiaip yra net 7 spalvos, taigi tikrai atrasite sau reikiamą, jei tik pats priemonės tipas jums tinkamas.



Iš esmės man patinka NYX PROFESSIONAL MAKEUP priemonės, mano kosmetinėje jų labai daug, nežinau kodėl jiems nepasisekė su prieš tai aprašyta palete ir lūpų dažais, tai tikrai reti atvejai, bet matyt visiems visko pasitaiko.  Tiesa, tų lūpų produktų, kurie yra pirmoje nuotraukoje aš dar vis nespėjau išbandyti :D. Bet dar kart dėkoju Dovilei už puikius mainus!

Rašyti komentarą

2 Komentarai

  1. prašom! :)
    o tas praimeris geltonoj pakuotėj tai mano mylimiausias ever, rekomenduoju visoms išbandyti! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip! Bet ir šiaip Nyxo praimeriai yra geri, ar bent jau mano bandyti :)

      Panaikinti