Karl Lagerfeld smoky /burgundy šešėlių paletė



Kiek kartų buvau pradėjus rašyti apie šią paletę ir kiek nepabaigiau. Didžiausias nusivylimas ever, be to jos prekyboje jau nebėra, bent online. Todėl trumpai ir padedu tašką visiems laikams. 










Iš esmės pakuotė atrodo labai žaismingai, katinuko formos, tvirta, kokybiška. Na ar ji kolekcinė, sunku pasakyti, aš tokia nepavadinčiau. Čia turim 16 šešėlių. Spalvos labai ražios, yra ir matinių ir satinių. Gaila, bet kalbėsiu trumpai. Man ją norisi išmesti į šiūkšlių dėžę. Kažkodėl vis laikau. Mat spalvos visai neryškios, primena tuos vaikiškus mergaitiškus rinkinius, kuriuos turėjome vaikystėje! Didelis nusivylimas, negi šito brendo kvepalai irgi laikosi vieną sekundę? Pirkau paletę su didele nuolaida, bet vis tike mano graužaties tai neatpirks. Su ja nebuvau pasidariusi nei vieno makiažo, nes visuomet pasiimdavau kitas paletes, su šia tiesiog neapsimoka žaisti. Ta prasme, wtf? Iš pradžiu pamenu jos kainavo nemažą sumą, jei už tokią būčiau pirkus, manau būčiau išsiuntus atgal, pofik, kad pinigų negrąžina.

Bet man ir 13 eurų (rodos už tiek pirkau) yra pinigai, už tokią sumą galima nusiprikti tikrai kokybišką paletę. Na, žodžiu, prekyboje nebėra, ir ačiū Dievui!

Rašyti komentarą

2 Komentarai

  1. Na aš nemėgstu labai ryškių spalvų, tai man gal visai patiktų ta paletė. Pasiryškinti norisi, bet tik truputį, vos vos. O ir spalvos labai gražios! Taigi jeigu nuspręsite mesti šią paletę į šiukšlių dėžę, žinokite, kad aš ją mielai priglausčiau. :-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, Sig_ma, nemesiu, vis gi gaila išleistų pinigų. Bet ji tikrai nieko gero, geriau nusipirkti, kad ir iš Essence, ir tikrai džiaugtis pigmentacija ir kokybe :)

      Panaikinti